077-6049304 זמינים לשירותכם.
מחפש אינסטלטור אמין? הגעת למקום הנכון!

ביוקלין - ניקוי מושלם

אישורים ממשרד הבריאות וכמובן אישורים ממעבדות ומהגופים המוסמכים. כולנו רוצים גינה אסטטית ונקייה אבל לא תמיד הכול פועל לפי התכניות שלנו ולכן שימוש קבוע בחומרים המתאימים יעזור לכם למנוע את הבעיות או לטפל בהן לאחר שהן כבר הגיעו אליכם. ביוקלין יכול לפתור לכם בעיות רבות מבלי לפגוע בסביבה, מבלי לזהם את האוויר ובלי לסכן את הסובבים אתכם.

ביוקלין- טיפול במערכת הביוב


מערכת הביוב היא מערכת מאוד קשה כי במידה והיא לא פועלת כראוי הריחות פשוט בלתי נסבלים ולכן זה לא מסוג הבעיות שניתם לדחות את התיקון שלהן. בעזרת ביוקלין תוכלו בקלות לנקות את הצנרת של הביוב ולמנוע סתימות שיכולות להוביל לעלייה של המים שמובילים לבעיות תברואתיות קשות. טיפול בשורשים בקרבת הביוב הוא גם טיפול שבעזרת ביוקלין תוכלו לבצע ולהחזיר את המערכת למצב תקין.

ביוקלין- טיפול במים אפורים


מים אפורים הם מים שמגיעים אלינו מהמקלחת, כביסה או מדיח הכלים לאחר שאנו עושים בהם שימוש. ביוקלין מטהר לכם את המים באמצעות בקטריות ולמעשה מונע מהמים האפורים הלא מזוהמים להפוך למים שחורים שהם כבר מסוכנים הרבה יותר. בעזרת מחזור המים ניתן לנצל את המים האפורים לשימושים נוספים ואם בעבר נמנעו לעשות זאת הרי שהיום כבר ישנה הבנה כי גם מהמים האפורים ניתן לקבל תועלת.

ביוקלין- ניקוי גרפיטי


גרפיטי אשר נכתב בידי אומנים או אנשים בעלי כישרון יכולים להיות נחמדים אבל שמדובר על ציורי גרפיטי שנוצרו ללא מחשבה ונראים רע אנחנו בהחלט נרצה להסירם. ביוקלין מסייע לכם גם להסיר גרפיטי ממשטחים או קירות והפעולה נעשית בצורה קלה ופשוטה. ניתן להסיר את הגרפיטי מכל סוגי המשטחים ואם חשבתם שכבר לא תפטרו מהגרפיטי המכוער על הקיר שלכם כדאי שתחשבו שוב.
 

ביוקלין- נטרול ריחות לא נעימים


ריחות לא נעימים מהביוב או ממערכת המזגן הם סיוט לכל אחד ואחת מאתנו. כולנו מכירים את הריחות האלו שפשוט לא מאפשרים לנו לנשום בקרבתם ונטרול הריחות האלו באותם מצבים הם בגדר חלום רטוב מבחינתנו. ביוקלין מסייע לכם גם לנטרל ריחות רעים מהאשפה, ממערכות המזגן או הביוב ומעכשיו אתם כבר לא צריכים לסתום את האף עד שיגיע איש המקצוע. אתם בהחלט יכולים למנוע את הריחות בעצמכם אך גם להעלים אותם אחרי שהם כבר מגיעים זו משימה אפשרית.
 

ביוקלין- הסרת שומנים ופיח


שומנים או פיח הם חומרים שאף אחד לא אוהב שהם נשארים הרבה זמן על משטחים. על מנת להסירם גם אחרי זמן רב מומלץ מאוד להשתמש בביוקלין שמוריד את הפיח והשומן וגם חומרים קשים אחרים. בנוסף לכל יתרונותיו הברורים של שימוש בביוקלין ניתן להוריד באמצעותו ממשטחים וכלים גם חומרים עקשניים ולא נעימים למגע. 
המאמר באדיבות אתר – הכל בו לגן – מוצרים לגינה