077-6049304 זמינים לשירותכם.
מחפש אינסטלטור אמין? הגעת למקום הנכון!

בעיות בביוב שתוכלו לפתור ללא אינסטלטור

אם יש לכם מעט ידע טכני, וכלי עבודה מקצועיים, לא בכל מקרה של בעיה בביוב אתם צריכים לפנות אל אינסטלטור מקצועי, ישנם מקרים בהם תוכלו לפתור את הבעיה בצורה טובה בכוחות עצמכם, ולא רק לחסוך כך לא מעט כסף, אלא גם הרבה מאוד זמן.
כמובן, לפני שאתם בכלל חושבים על כך, עליכם להיות מצויידים בכלי עבודה איכותיים איתם תוכלו לבצע את התיקונים על הצד הטוב ביותר, ואחד מכלי העבודה הללו הוא מולטיטול מקיטה. מולטיטול מקיטה הינו כלי אשר מאפשר לבצע מגוון רחב של פעולות במכשיר אחד קומפקטי, ולכן הוא מתאים לכל בית וגם לאלו שאינם בעלי מקצוע בהכשרתם אך מעוניינים לבצע עבודות קלות ופשוטות בבית בכוחות עצמם.

סתימה במערכת הביוב

יש שני סוגים של סתימות במערכת הביוב:
  1. סתימה פשוטה בתחילת מערכת הביוב – סתימה אשר מתחילה באסלה, בכיור או בכל מקום אשר מחובר אל מערכת הביוב, ולרוב נוצרה מהשלכה של פסולת אל הצנרת. סתימה כזו תוכלו לשחרר בעצמכם בעזרת פומפה או כלי שאיבה דומים, תוכלו לנקות את הפסולת ולהשתמש בחומר נוזלי אשר ממיס שומנים וכך יוצר שחרור של הסתימה ומאפשר לכם לשוב ולהשתמש במערכת ללא כל בעיה.
  2. סתימה מורכבת בתוך הביוב – סתימה כזו נמצאת בתוך מערכת הביוב המרכזית, וסתימה כזו היא הרבה יותר מסובכת. ללא טיפול, סתימה מהסוג הזה תוביל לעליה של מי הביוב ומפגע בריאותי חמור ולכן חשוב לטפל בה מוקדם ככל האפשר.

התקנת מוצרים שונים

עם קצת ידע טכני, וכלי מקצועי כמו מולטיטול מקיטה, תוכלו לבצע מגוון התקנות שונות הקשורות למערכת האינסטלציה בעצמכם וללא צורך באינסטלטור. החלפת ברזים בכיור או באמבטיה ומוצרים דומים תוכלו להתקין בעצמכם ללא כל צורך באיש מקצוע. כמובן, מדובר בהחלפה, ולא התקנה חדשה. אם מדובר בבית חדש ועליכם לבצע את ההתקנה מאפס, עדיף להזמין בעל מקצוע אשר יוכל לבצע את ההתקנה הזו בצורה הטובה ביותר עבורכם ויוכל לאפשר לכם להיות בטוחים כי לא יהיו בעיות כלשהן עם מערכת האינסטלציה לאחר המעבר לבית החדש.