077-6049304 זמינים לשירותכם.
מחפש אינסטלטור אמין? הגעת למקום הנכון!

שירותי אינסטלציה לחברות

עסקים רבים וכמובן גם מוסדות רבים, נזקקים לא מעט פעמים לשירותי אינסטלציה וכמובן שבנושאים שכאלו, אסור להתפשר על האיכות, השירות והמקצועיות.
תמיד קיים הפחד הזה, שברגע שאתם מזמינים בעל מקצוע לעסק שלכם, אז עצם העובדה שזהו לא בית פרטי, יתן לאותו מקצוען את האומץ והתעוזה לדרוש קצת יותר כסף מאשר במקום רגיל. לכן אתם חייבים לדעת מהי הדרך לבחור את אותו אינסטלטור שיגיע לתפור לכם את הבעיה.


חברת אינסטלציה מובילה


תיקחו בחשבון, שבתור בעלי עסקים, האינטרס שהכי חשוב לכם הוא שהעבודה תסתיים מהר ככל האפשר. הרי אם ניקח בחשבון שכל שעת עבודה היא שעה שבה אתם מפסידים כסף, אז כדאי מאד שאותו שרברב שתבחרו יהיה מתאים לצרכים שלכם. תדגישו את העובדה שמדובר בעסק כבר בתחילת השיחה ושאתם רוצים שהוא יבצע לכם עבודה מהירה ככל האפשר. זהו פרמטר נוסף שכדאי יהיה לקחת בחשבון, בנוסף כמובן לשורה התחתונה שהיא המחיר. תבהירו כבר בתחילה במה בדיוק מדובר. תנסו להימנע מסיטואציה מביכה שבה אותו מקצוען יגיע אליכם ולאחר שהוא יבצע בדיקה, יתברר שהמחיר שהוא נתן היה בכלל למשהו אחר ועכשיו בכלל צריך להזמין שירותי ביובית והנה ברגע אחד כל העניין שהיה גם ככה קשה, הופך לקשה ומתיש הרבה יותר. מה שאתם בעצם יכולים לעשות זה לעשות בדיקה בעצמכם, לקחת דף ועט ולכתוב בפירוט את כל התקלות בהן נתקלתם ומשם רק להמשיך הלאה. אל תשכחו לשאול אותו לגבי מסמך אחריות. לרוב תקבלו מסמך בכתב, שהוא גם בסדר גמור. רק תבקשו שיהיה מספיק מפורט ובו יהיה כתוב את כל העבודות שבוצעו, מה תוקף האחריות אותה תקבלו וכמובן מהו המחיר.


שירותי אינסטלציה מתקדמים


לאחר שכבר יש לכם את כל המידע הזה, תשאירו את מספר הטלפון שלכם, שם וכו’ כאן למטה, או בטופס למעלה ותחכו להצעת מחיר שתגיע אליכם בתוך מספר דקות. ואם קראתם את כל המאמר מתחילתו ועד סופו, בתוך מספר שעות כל זה כבר יהיה מאחוריכם, אז תפסיקו לחפש אחר חברות לעבודות אינסטלציה ופנו אל פורטל האינסטלציה.


פורטל האינסטלציה - מבין חברות האינסטלציה הגדולות בארץ


אין זה סוד כי חברתנו פועלת בפריסה ארצית ( ראה רשימה מלא כאן ) ומעניקה פתרונות אינסטלציה רבים, אם אתה מחפש אחר חברות אינסטלציה גדולות ובעלות שם טוב, אתה נמצא במקום הנכון, פורטל האינסטלציה הינה חברת אינסטלציה גדולה, שמעניקה את כל פתרונות האינסטלציה הדרושים בשוק, כל מה שעליך לעשות על מנת לקבל שירות מקצועי של חברת קבלני אינסטלציה הוא לפנות אלינו כבר עכשיו.


עבודת אינסטלציה ע"י חברה